wtorek, 9 czerwca 2015

Moja przeróbka :D

Hej :) Wiem, że ten post miał się ukazać na weekendzie, ale niestety nie miałam czasu :/ No więc tak, wstawiam tu zdjęcia tych koszulek, które przerobiłam dla koleżanki :) 

Jeśli chodzi o tą pierwszą przeróbkę to koszulka na zdjęciu PRZED nie jest tą, którą przerabiałam, a to dlatego, że zanim przypomniałam sobie żeby zrobić zdjęcie przed to byłam już w połowie przerabiania, ale ta koszulka wygląda tak samo jak tamta tylko różni się kolorem i szerokością :D

A jeśli chodzi o drugą przeróbkę to koszulka PRZED może wydać Wam się trochę dziwna bo o mały włos też bym zapomniała zrobić zdjęcia przed i już zdążyłam obciąć rękawki, a do zdjęcia to je tak dostawiłam :)

Mam nadzieję, że w miarę czytelnie to na górze napisałam i da się zrozumieć o co mi chodzi :)




A tu jeszcze kilka innych zdjęć :)








8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł tylko mi by się trochę schudnąć przydało zanim będę eksponować brzuch :p
    http://haniaslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne przeróbki,mi najbardziej podoba się ta biała z napisami :P
    Pytałaś o obserwacje ,z checia ( oddaje z powiadomien) mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza jest cudowna! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, pierwsza jest cudna!
    Zapraszamy na nowy post i pozdrawiamy.

    http://our-passiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Bluzkę z frędzelkami sama próbowałam robić w tamtym roku, ale tylko naśmieciłam w pokoju i nic z tego nie wyszło, twoja za to wygląda super ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń