sobota, 27 czerwca 2015

Liebster Blog Award



Hejoo :) Wiem, że długo mnie nie było i przepraszam Was za to :) Nie będę pisała, że nie miałam czasu bo miałam go dużo, ale po prostu jakoś tak weny nie miałam albo coś...tak jakoś nic mi się nie chciało, ale teraz mam nadzieję, że będę już systematycznie dodawać posty :D

Już jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award, ale całkiem o tym zapomniałam. Dopiero niedawno weszłam na takiego bloga gdzie właśnie był post o LBA i sobie przypomniałam :)

Zostałam nominowana przez LITTLE WOLF za co bardzo dziękuję :)
Zasady są takie: odpowiadam na 11 pytań, nominuję 11 kolejnych blogów, którym zadaję 11 pytań :)

Nominacja do Liebster Blog Award- jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”



Pytania i odpowiedzi:

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?

Otóż jestem osobą pozytywną, która optymistycznie patrzy na świat i dlatego chciałam, aby nazwa mojego bloga była równie optymistyczna dlatego postanowiłam, że w nazwie będzie słowo "lucky", czyli "szczęśliwy"....wpisałam to hasło w google i na jednej ze stron pisało "Lucky break" co oznacza "uśmiech losu" i to mi się bardzo spodobało :D

2. Czego najbardziej nie lubisz robić?

O rany...nie mam pojęcia...ale chyba najbardziej nie lubię sprzątać (zwłaszcza swój pokój).

3. Najlepsze wspomnienie z przedszkola?

Hmm....o wiem! Najlepsze wspomnienie to to, jak mój kolega z przedszkola (i późniejszych klas) wrzucił do mojej szafki dwa serduszka z papieru, a potem schował się za tablicę i myślał, że go nie widzę haha :D

4. Jaka jest Twoja największa pasja? Jak się zaczęła?

Moją największą pasją jest taniec. Jak słyszę muzykę to po prostu mam ochotę wstać i zacząć tańczyć :D Jak to się zaczęło? Nie wiem. Taniec zawsze był jakoś obok, a w pewnym momencie coś pękło (BUM!) i pokochałam tańczyć :D Nie wyobrażam sobie, że mogłabym tego nie robić :)




5. Co planujesz robić w wakacje?

Wszystko, a zarazem nic :) Nie wiem czy się tak da, ale ja spróbuję! A tak na serio to nie wiem, ale na pewno będę szyć :)

6. Jaka jest twoja wymarzona praca?

Coś z modą...chciałabym, aby wymyślone przeze mnie ubrania trafiały do sklepów i żeby ludzie je kupowali :) 

7. Masz jakieś ulubione hasło motywacyjne?

Jest ich dużo :D Pozwolę sobie kilka wypisać.
- "Jeśli jest ciężko, to znaczy, że idziesz w dobrą stronę" 
- "Ogarnij dupę, zaciśnij pięści i daj radę. Nieważne, że nie ma dla kogo - ważne, żeby opadły im kopary"
- "Do sukcesu nie ma żadnej windy. Trzeba iść schodami"
I chyba najlepsze:
- "Jeżeli szczęście nie przyszło jeszcze do ciebie, to znaczy, że jest duże i idzie małymi krokami"

8. Jakie jest twoje ulubione miasto? Czym wyróżnia się spośród innych?

Nie mam ulubionego miasta :)

9. Cecha, którą najbardziej cenisz w innych ludziach?

Tak najbardziej to chyba szczerość ;) Ale również otwartość, dystans do samego siebie i takie tam...

10. Twój największy życiowy sukces lub po prostu sukces?

Chyba dostanie się do jednej z dwóch najlepszych szkół w moim mieście :)

11. Ulubiona książka?

Nie lubię czytać książek. Ale coś ostatnio mnie do nich ciągnie. Ale z tych co przeczytałam to chyba "Oskar i pani Róża". Czytałam ją trzy razy i za każdym płakałam ;)


Moje nominacje:


Pytania:

1. Ulubiony film/serial?
2. Jak spędzasz wolny czas?
3. Jakie jest Twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
4. Masz ulubiony cytat?
5. Masz jakieś hobby? Jak tak to jakie?
6. Masz swojego idola? Jeśli tak to dlaczego właśnie jego?
7. Książka czy film?
8. Dlaczego założyłaś bloga?
9. Grasz na instrumencie? Jak tak to na jakim?
10. Za co cenisz innych ludzi?
11. Jak wygląda Twój idealny dzień?



6 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;) Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi, można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy :D
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam czytać książki, ale wprost nienawidzę sprzątać swojego pokoju. Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za nominację :)
    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Ja już od jakiegoś czasu Cię obserwuję ;)

      Usuń