poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Holiday :)

Hej :) Tak przeglądam właśnie swojego bloga i stwierdzam, że jest nudny. Serio. Muszę coś w nim zmienić! Tylko jeszcze nie wiem co :/ Czy wygląd czy treść, a najlepiej jedno i drugie :D Sama nie lubię nudnych blogów, więc nie mogę pozwolić żeby mój taki był ;) Dużo wcześniej, gdzieś w pierwszych postach pisałam, że mój blog będzie o "modzie" i tańcu, ale dzisiaj stwierdzam, że będzie o wszystkim :) Nie chcę być kolejną dziewczyną, która prowadzi bloga bo chce być fajna czy coś w tym stylu. Chcę tylko wierzyć, że mogę Wam coś przekazać a przede wszystkim się Wam wygadać bo jestem taką osobą, która raczej nie zwierza się nikomu ani nie żali, a tu na blogu mogę napisać wszystko co mi leży na duszy i dlatego blog jest dla mnie tak ważny choć nie wrzucam na niego zbyt często postów.

Macie tu kilka zdjęć z moich wakacji :) Niestety nigdzie dalej nie wyjeżdżałam tylko do babci, ale i tak było super :D :D




Lemon <3


Ścięłam włosyyy....





Jakoś bardzo lubię to zdjęcie :D



7 komentarzy:

  1. swietny post, bardzo ciekawe zdjęcia. bede zagladac czesciej. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, Lemon. Kocham piosenkę "Jutro". Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając twojego bloga, mam wrażenie, jakby przede mną stała dziewczynka, która wypiła za dużo energetyków, albo zjadła za dużo cukru xD Nie rób z trzech zdań jednego, bo gdy to czytasz, to brzmi, jakbyś wszystko mówiła jednym tchem x]
    Ale blog jest dość ciekawy :3

    http://cotylkomam.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły jestem taką osobą, że jak się rozgadam to dość szybko mówię i może dlatego piszę tak jakbym mówiła jednym tchem. Jeśli to przeszkadza w czytaniu to oczywiście postaram się to zmienić :D

      Usuń
  4. My, kobiety uwielbiamy zmiany. :D
    One zawsze są dobre i może z nich wyjść coś ciekawego. Trzymam kciuki i obserwuję.
    Pozdrawiam, Ellie.
    http://cinderella-in-new-york.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie wiem co mam sobie pomyśleć ale czekam na następne wpisy. ;)
    Może popracuj nad szablonem bloga? Jakoś mi zbytnio nie pasuje ale to oczywiście kwestia gustu.
    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga: http://meskibloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń