czwartek, 21 maja 2015

Masakra!

Hej :) Ale miałam dzisiaj fatalny dzień :/ Wiem, że może Was to nie interesować, ale muszę to z siebie wyrzucić... Jestem mega wkurzona na mojego nauczyciela biologii! Zrobił nam niezapowiedzianą kartkówkę i na dodatek nie z tych tematów co mieliśmy umieć, tylko z jakichś badań naukowych (hah w końcu jestem na biol-chemie, więc chyba wszystko mam już umieć) :( No ale coś napisałam...może 3 będzie hahaha :) Chcę już wakacje!!! Tak mi się teraz uczyć nie chce, że szok. Najgorzej jest jak popatrzę przez okno, a tam piękna pogoda, dzieci bawią się przed blokiem i ogólnie czuć taką wiosnę :D Ale jeszcze trochę trzeba się pomęczyć a potem WAKACJE! :D



4 komentarze:

  1. Czyżby przyszłą pani doktor? :)
    Wierz mi, że po szkole,jeszcze za nią zatęsknisz. Uroczy design.
    Zapraszam do siebie youngfreeindependent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy pani doktor, ale zobaczymy :) Najpierw trzeba dobrze zdać maturę, a żeby dostać się na medycynę to trzeba mieć mega dużo %. Zresztą ja jeszcze nie do końca wiem kim chcę być w przyszłości i to mnie strasznie denerwuje i zazdroszczę osobą, które wiedzą co chcą robić :)

      Usuń
  2. Jeszcze trochę:) Świetne zdjęcie!
    Zapraszamy na naszego bloga o modzie.
    Obserwujemy? Daj znać u nas ♥

    http://our-passiion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już bym chciała wakacje, bo po prostu jest mi ciężko, W tym roku miałam egzaminy gimnazjalne i dodatkowo musiałam sobie wszystko na nie powtarzać, oceny też chcę mieć jak najlepsze, do tego chcę się dostać do plastyka i uczę się rysowania, malowania, historii sztuki co też jest męczące ;-; egzaminy do plastyka 9 czerwca i tyle muszę wytrzymać, później i w gimbazie będzie dużo lżej bo blisko koniec roku ^.^

    OdpowiedzUsuń